Aangekomen in india!

15 februari 2017 - Tiruchirappalli, India

Na een heftige reis van ongeveer een dag kwam ik aan op trichy airport! Daar stond de proffesor klaar om me op te halen en hij heeft er meteen voor gezorgd dat ik te eten kreeg en kon slapen. Na 4 uur slapen hoorde ik de andere meiden en was ik klaar wakker! Ik was heel blij om hen even te knuffelen en mijn reisverhaal met hun te kunnen delen. We hebben heerlijk gegeten bij de proffesor thuis en daar bij kunnen kletsen. Het eten in india is tot nu toe heerlijk maar dat komt vooral omdat ze voor ons zonder kruiden koken. Ook het verkeer is hillarisch en heftig aangezien ze hier op instinct rijden. En toeteren zijn ze ook niet onbekend mee. Verder is het hier ongeveercde hele dag lang 30 graden en stikt het van de muggen.

Vandaag hebben we een voorlichting gehad over wat we wel en het beste niet kunnen doen . En hoe we misschien wifi kunnen krijgen, want dat is hier niet echt normaal. Verder krijgen we de tijd om te acclematiseren.Vanaf morgen gaan we de stageprojecten bezoeken en dan mogen we volgende week woensdag kiezen.

Jullie horen als ik weer wifi heb van mij en over mijn keuze voor mijn stage project.

Veel liefs xoxo

1. Irma Tuerlings:
    15 februari 2017
    Klinkt geweldig Sanne. Geniet ervan en ik vind het leuk je te volgen...
  2. Marion:
    15 februari 2017
    Klinkt goed Sanne, ik ga je ook zeker volgen. heel veel plezier daar
  3. Simone:
    19 februari 2017
    Super leuk om te lezen en ontzettend gave foto's al!! Wat een mooi land!
    Geniet ervan meid, ik blijf je volgen
  4. Diny Bierings:
    19 februari 2017
    Leuk voor je Sanneik ga je zeker volgen en heel veel plezier daar Gr van ons xx
  5. Sophie Kersten:
    19 februari 2017
    Ziet er gaaf uit hoor meid! Geniet er van ;) en uiteraard lees ik gauw meer over je avontuur!